یکی از برترین نرم افزار اندروید در زمینه ویرایش عکس

نسخه پریمیوم و بدون تبلیغات

PicsArt - Photo Studio دانلود نرم افزار استودیو هنر تصاویر ویژه دیوایس های اندرویدی, استودیو هنر عکاسی شاید یکی از بهترین نرم افزار های شرکت تاپ و فوق العاده PicsArt برای اندروید باشد که تا به حال عرضه شده است, نرم افزاری که تا به امروز با بیش از 500 میلیون دانلود تنها در گوگل پلی یک شاهکار برای ویرایش و افکت گذاری محسوب میشود.

جزئیات بیشتر: تصاویر گوشی خود را تبدیل به یک اثر هنری بکنید!! نرم افزاری عالی تا حدودی تعجب آور و یک ابزار کاربردی با مجموعه ای از ویژگی های پیچیده که توانایی فوق العاده ای در ویرایش تصاویر به شما میدهد. این نرم افزار امکانات قدرتمندی را برای ویرایش تصاویر در اختیار شما قرار میدهد که مشابه آن را تنها در نرم افزار های گران قیمتی نظیر فتوشاپ مشاهده کرده اید.

در PicsArt هر کسی یک هنرمند بزرگ است, این نرم افزار این فرست را در اختیار شما قرار میدهد تا استعداد درونی خود را کشف کنید و به آنها جامه عمل بپوشانید, شما با استفاده از این نرم افزار متوانید طرح ها و ایده های خود را به تحریر در آورده آن ها را بر روی عکس های خود پیاده کنید, این برنامه هزاران ابزار برای تدوین و ویرایش تصاویر در اختیار شما قرار میدهد که نظیر آن را در هیچ برنامه ی دیگر مشاهده نکرده اید.

یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های ویرایش تصاویر, با بیش از 500 میلیون دانلود تنها در گوگل پلی
PicsArt - Photo Studio 5.1.1 - دانلود نرم افزار اندروید هنر تصاویر